marți, 8 septembrie 2009

Nerd Inside


Am terminat universitatea cu aproximativ 3 luni in urma, si cind am calculat (folosind atit degetele de la miini cit si pe alea de la picioare), am constatat cu stupoare ca am ros pantalonii 16 ani din viatza doar invatind, oficial.
Si mia venit ideea de a ma autotesta pentru a-mi da seama ce am invatat cel mai bine in toti acesti ani.
Recunosc sus si raspicat ca cel mai bine am invatat... sa invat.
Sunt un as in ale invatatului. Pot sa invat cite putin si intr-un timp mai indelungat, pot sa invat mult si foarte repede(chiar intr-o nopate, daca trebuie), pot sa nu invat si oricum ma trezesc ca stiu totul, pot sa invat prin intermediul unor hirtiute mici si dreptunghiulare pline cu cuvinte cheie, pot sa invat neintelegind ceea ce invat, si doar repetind masinal(trebuia uneori si asta la inceputurile studierii limbii turce), pot sa invat desenind scheme si algoritmi, pot sa invat furind cu okiul de la vecin, nemaipomenind de metodele de invatare de ultima ora.
Acum nu mai invat, oficial, si tocilarul interior a intrat in depresie.

4 comentarii:

  1. adevar vorbesti
    la ASEM si inainte de asta la liceu am invatat anume sa invats, mult mai mult, pe parcurs mi-am dat seama ca OBIECTELE invatate de fapt nu au nici o valoare in comparatie cu abilitatea de a invata:D

    RăspundețiȘtergere
  2. mda tin minte cum invatai la liceu..... erai un exemplu pentru noi toti. sper sa iti gasesti atmosfera si locul potrivit pentru ati autotesta ceia ce ai invatat...... succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. La LMT altfel nici nu se putea, ori învăţai ori plecai (nu fac aluzie la mine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am dat examenele amindoi la LMT,l-am trecut amindoi,dar te-ai dus numai tu...ghici care-i prostu` acum:))???

    RăspundețiȘtergere